Lokaty
Aby w panelu klienta była dostępna obsługa lokat, klient po zalogowaniu musi włączyć ich obsługę w zakładce Mój profil >> Ustawienia >> punkt 5. „Konfiguracja lokat”.

Po zaznaczeniu pola „Włącz obsługę lokat” pojawia się dodatkowa zakładka Lokaty. Po przejściu na zakładkę lokaty ukazuje się menu
-
Rejestracja – lista dostępnych lokat, które można założyć
-
Informacje – lista lokat założonych przez użytkownika lub oczekujących na założenie

Formularz zakładania lokat posiada podstawowe parametry takie jak:
-
kwota minimalna,
-
okres na jaki jest zakładana.
Klient decyduje, jaką kwotę chce przeznaczyć na lokatę.

Dla założonej lokaty można wydrukować potwierdzenie
Lokatę, która została założona można w każdym momencie zerwać przez wywołanie zdarzenia Usuń w kolumnie Akcja. Lokaty zerwane i zakończone z powodu upływu czasu trwania lokaty, nie są dłużej widoczne na liście Informacje o lokatach


|