Kursy walut
Data: 2018-12-14
Sym. Jed. Dewizy Pieniądze
Skup Sprz. Skup Sprz.
EUR 1 4.19 4.39 4.16 4.42
USD 1 3.71 3.89 3.69 3.92
WIBOR
Średni WIBOR 1M: 1,65%
Średni WIBOR 3M: 1,72%
Średni WIBOR 6M: 1,81%

 

Strona główna - Start

 

Strona główna Panelu Klienta

 

Jest to pierwsza strona jaką widzi użytkownik po stronie informacyjnej.

 

 

UWAGA!!! Do nawigacji nie należy używać przycisków (strzałek) przeglądarki takich jak „wstecz” i „dalej”. 

 

Na stronie głównej znajdują się wszystkie informacje o naszym rachunku (możemy mieć kilka NRB dla jednego klienta).

Dane klienta:

  • Dane osobowe w prowadzone przez bank dla wybranego rachunku NRB
  • Dostępne rachunki bankowe z możliwością wyboru NRB


Stan rachunku w rozbiciu na:

  • Saldo – suma wszystkich naszych środków na rachunku
  • Dostępne środki – saldo powiększone o kredyt odnawialny i pomniejszone o kwotę w użyciu
  • Wolne środki
  • Przyznany limit kredytu
  • Dostępny limit kredytu
  • Suma zablokowanych środków w podziale na:
    • blokady pod zlecenia
    • blokady wynikające z operacji kartowych
    • kwoty zablokowane z tytułu prowizji za SMSy
  • Kwota w użyciu – kwoty zablokowane pod przelewy i prowizje, które nie zostały jeszcze zrealizowane (bez zleceń stałych)

Limity:

  • Limity dzienne dla rachunku NRB - dostępny i pozostały do wykorzystania
  • Limity dzienne dla zalogowanego użytkownika - dostępny i pozostały do wykorzystania (tylko konto korporacyjne związane jest to z limitami dla poszczególnych podpisów)
  • Limity jednorazowe

Ponadto dla kont korporacyjnych mamy listę paczek oczekujących na podpisanie.

 

Obsługa kont

 

Gdy użytkownik systemu ma większą ilość NRB, rozpoznawanie właściwego rachunku po jego numerze może być trudne. Dlatego w systemie KIRI istnieje możliwość nadawania nazw dla każdego NRB.
Konto może zostać nazwane np. jako:

  • rachunek prywatny,
  • rachunek firmowy,
  • rachunek inny.

Po wpisaniu nazwy konta i kliknięciu na „Zatwierdź opis” dane konto zostanie powiązane z opisem, a na zielonym pasku informacyjnym powyżej oprócz imienia, nazwiska i numeru rachunku bankowego pokaże się także wpisany opis.

 

 

 

 

Kontakt i komunikat

 

W menu Kontakt mamy możliwość kontaktu z bankiem lub producentem systemu KIRI poprzez e-mail.
Klient ma możliwość przesłania zapytania bądź uwagi bezpośrednio do banku w którym ma rachunek lub producenta systemu, poprzez wybranie odbiorcy z listy.

 

 

 

 

 

 

 

W menu Komunikaty znajdują się informacje dla klientów. Ich treść jest widoczna dla wszystkich użytkowników systemu KIRI. 

 

Newsletter
printFrom: http://bsbuskozdroj.pl/strona-glowna-start.html